وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

راهنمای درخواست ایجاد پست الکترونیکی

1      ارسال درخواست مکتوب با امضاء بالاترین مقام واحد مربوطه به مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

1-1   معرفی شخص یا اشخاص به همراه درج مشخصات ضروری شامل: نام و نام خانوادگی(به فارسی و انگلیسی)،کدملی، نام واحد مربوطه، سمت شخص در واحد، شماره ثابت(داخلی)،شماره تلفن همراه

2-1 در صورت درخواست پست سازمانی، معرفی نماینده جهت دریافت رمز عبور و امضای صورتجلسه قبول مسئولیت الزامی است.

2        بررسی درخواست توسط مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

2-2  ارجاع درخواست به کارشناس مربوطه

3-2  تعریف حساب کاربری ایمیل توسط کارشناس مربوطه

4-2  اطلاع رسانی به شخص درخواست دهنده با پیامک

3        ورود به ایمیل و تغییر رمز ورود، توسط شخص (https://mail.behdasht.gov.ir)

4        جهت دریافت راهنمای استفاده از پست الکترونیک جدید اینجا را کلیک کنید.

همچنین توجه به نکات ذیل در خصوص استفاده از ایمیل ضروری می نماید:

1   جهت مدیریت منابع مرکزداده، حداکثر حجم پیوست هر پست الکترونیک 10 مگابایت و حداکثر حجم صندوق پست الکترونیک هر کاربر 5 گیگابایت و حداکثر تعداد ایمیل ارسالی روزانه 70 عدد تعیین شده است.

2  پیرو دستورالعمل‌های مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری، کلیه پرسنل موظفند جهت تبادل داده‌ها و اطلاعات مرتبط با سازمان تنها از ایمیل سازمانی استفاده نموده و از انتقال اطلاعات توسط سرورهای خارجی مانند Outlook، google و yahoo اجتناب ورزند.

3  شماره تماس 81454040، سرکار خانم مهندس جبلی پاسخگوی اشکالات احتمالی خواهند بود.