صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
ورود به سیستم
دوشنبه ٠٢ مرداد ١٣٩٦  -  
دفتر  آمار  و فناوری  اطلاعات
صفحه اصليدرباره ماخدمات الکترونیکیخدمات پورتالارتباط با ما
بازديد اين صفحه :  341
بازديد امروز :  608
کل بازديد سایت :  9602579
بازديدکنندگان آنلاین :  23
زمان بارگزاری : 0.28 ثانیه
موقعیت:  صفحه اصلي > منو برگه اي  > درخواست پست الکترونیکی 
»  درخواست پست الکترونیکی
 
درخواست پست الکترونیکی سازمانی

1        ارسال درخواست مکتوب ایجاد پست الکترونیکی سازمانی از طرف واحد مربوطه به دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

1-1   معرفی شخص یا اشخاص به همراه درج مشخصات ضروری شامل: نام و نام خانوادگی(به فارسی و انگلیسی)، سمت در واحد، شماره تلفن داخلی،شماره تلفن همراه)

2-1 در صورت درخواست پست سازمانی، معرفی نماینده جهت دریافت رمز عبور و امضای صورتجلسه قبول مسئولیت الزامی است.

2        بررسی درخواست توسط دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

2-2  ارجاع درخواست به کارشناس مربوطه

3-2  تعریف حساب کاربری ایمیل توسط کارشناس مربوطه

4-2  اطلاع رسانی به شخص درخواست دهنده جهت تحویل(ارسال نامه به بخش درخواست کننده)

3        ورود به ایمیل و تغییر رمز ورود، توسط شخص (https://mail.behdasht.gov.ir)

4        جهت دریافت راهنمای استفاده از پست الکترونیک جدید اینجا را کلیک کنید.


همچنین توجه به نکات ذیل در خصوص استفاده از ایمیل ضروری می نماید:

1         جهت مدیریت منابع مرکزداده، حداکثر حجم پیوست هر پست الکترونیک 10 مگابایت و حداکثر حجم صندوق پست الکترونیک هر کاربر 5 گیگابایت و حداکثر تعداد ایمیل ارسالی روزانه 70 عدد تعیین شده است.

2         پیرو دستورالعمل‌های مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری، کلیه پرسنل موظفند جهت تبادل داده‌ها و اطلاعات مرتبط با سازمان تنها از ایمیل سازمانی استفاده نموده و از انتقال اطلاعات توسط سرورهای خارجی مانند Outlook، google و yahoo اجتناب ورزند.

3         شماره تماس 81453928، آقای مهندس امینی پاسخگوی اشکالات احتمالی خواهند بود.


 

سرویس‌ها و سامانه‌ها